Факти


По случай слуховете, че заради липсата на месо костите ми са омекнали, ето няколко факта за вегетарианското ми тяло:

– износих и родих безпроблемно едно здраво момче (ръст и тегло при раждане: 50 см, 3080 гр);

– след раждането се възстанових изключително бързо;

– бременността ми беше много лека, а всички кръвни изследвания – идеални (в норма);

– кърмя от първата минута! Тъй като гърдите ми в началото се разраниха, се наложи да се изцеждам няколко дни. Още на втория ден имах повече коластра от дажбата за кърмачетата на адаптирано мляко. Имах толкова много мляко, че изхвърлях компотени буркани от него (в моя град нямаше къде да дарявам). Кърмих три години и половина.

– детето ми (кърмаче на вегетарианка!) е изключително здраво. След два месеца ще стане на четири, а е пил антибиотици само веднъж през живота си, след като навърши три години. Да, ходи на градина. Да, ходил е и на ясла.

– аз самата, откакто станах вегетарианка (за десет години) съм боледувала два пъти (да се разбира болест, която изисква специално лечение – в моя случай – бронхит). В годината преди да стана вегетарианка за една зима изкарах няколко ангини и бронхита.

– откакто съм вегетарианка, кръвното ми се нормализира. Преди беше твърде ниско, а сега е нормално.

– в периодите, когато постя (тоест минавам на веганска храна), имам много повече енергия. Не ми се вие свят, чувствам се отлично! Не съм веган, защото просто обожавам мляко. Но бих могла да живея и без него.

– В момента съм на 31 и нямам нито един кариес (за драстична разлика от майка ми и баща ми на същата възраст)! Майка ми все повтаряше, че всяка бременност ти коства по един зъб. Заради вегетарианството ли, заради нещо друго ли, на мен ми коства израстването на нов! Към втората година от кърменето започна да се появява последният ми постоянен зъб, зад напълно здравия ми млечен. Е, това наложи ортодонтско лечение, но не защото съм с болни зъби или меки кости.

Ето още едно доказателство, че именно доброто хранене лекува зъбите и моите здрави зъби не са случайност: http://ludmil.multiply.com/journal/item/31/31

До този линк стигнах оттук: http://mikroferma.com/

– като вегетарианка от 5-6 години съм дарявала кръв – отново с идеални показатели и без да има никакви странични ефекти за тялото ми 🙂

Мисля, че дотук фактите са достатъчно показателни, че вегетарианството не е навредило на тялото ми и живота ми. Въпреки това, ако се сетя за още, ще допълвам списъка в последствие.

Вашият коментар

